piątek, 30 marca 2012

The Vibrators 1976 - 2004


Na moim osiedlu kamienie opowiadają baśnie o garażach wypełnionych papierosowym dymem, czas wyżera sensacje z martwych marzeń, a ja cicho spadam w nicość, ciągnąć za sobą życie. To tutaj słyszałem legendy o nienawiści mieszkającej w kartonie pod balkonem i karmiłem wrony fałszywą nadzieją. To mój świat - z zatroskaną twarzą i masą zagubionych myśli.
The Vibrators to zespół który wiecznie umieszczam gdzieś pomiędzy punk rockiem a power popem dodając do tego dwie siódemki. Energiczne, pozytywne i melodyjne granie, które zainspirowało już wielu - Stiff Little Fingers nazwę zespołu zaczerpnęli z kawałka o tym tytule, Exploited coverował ich kawałek "Troops Of Tommorow", podobnie zresztą jak nasz rodzimy Vader. O płodności zespołu może świadczyć bogata dyskografia i niesamowita chęć grania koncertów. Debiutowali w lutym 1976 roku w słynnym 100 Club i występem tym zapewnili sobie miejsce na scenie kilka miesięcy później obok zespołów: Sex Pistols, Subway Sect, Buzzcocks, The Damned oraz The Clash!
"1976 - 2004" to bodaj pierwsze DVD zespołu i jak sama nazwa wskazuje zawiera 28 kawałków zarejestrowanych na przestrzeni tych lat (a to z kolei przekłada się na ponad 80 minut muzyki). Dodatkowo na płycie dostajemy wywiad z zespołem i kilka proponowanych pozycji z katalogu wydawnictwa Cherry Red Records, które stoi za tą pozycją. Warto mieć zarówno to DVD, jak i zwrócić uwagę na ofertę wydawnictwa, bo jest ona całkiem bogata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz